söndag 16 november 2008

Tävlingen är avgjord!

Domaren har dömt! Tävlingen är avgjord och tre lyckliga vinnare får en julienneskärare från Peel Appeal. Det var absurt svårt att välja bland svaren och jag önskar att jag hade minst fem julienneskärare till; känslan bakom förklaringarna har varit så otroligt... medryckande. Grattis ni som har vunnit! Maila mig namn och adress på pyttes@gmail.com så kommer priset på posten.
  1. Gabbis - för den sött nostalgiska feelingen i berättelsen om sin ärvda burköppnare. Det var så fint.
  2. Lillan - för att hon verkar så arg på världens potatisskalare att jag vill blidka henne med något. Och ge henne ett alternativ till osthyvelspaghetti.
  3. Stefan H - för att han så frikostigt och mjukerotiskt delade med sig av vad han kan använda sina händer till och blandade upp det hela med en smula smicker. Bra där.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nä då, jag är inte bitter. Vi får väl se hur mycket kräftor det blir nästa år...

Pytte/Eleonora sa...

Jag kanske omedvetet lät årets totala avsaknad av kräftätande gå ut över dig för att du lever i kräftparadiset? Jag hoppas innerligt att du kan vara den större människan här. Älska din fiende, vända andra kinden till och så vidare. Och ge mig kräftor nästa år. Snälla?

Anonym sa...

Självklart ska vi försöka fixa kräftor nästa säsong. Ärligt talat vet jag inte riktigt om jag skulle använda en sån där strimlare eller vad det nu var? Toppensnygg blogg!
Kram

Pytte/Eleonora sa...

Nu har jag något riktigt fint att se fram emot i 10 månader! Och tack för komplimangen - nu skäms jag ännu mer. Kram!

Anonym sa...

Jag vann! Jag är så glad och vill tacka min Mamma för att jag fick ärva burköppnaren som varit avgörande för mina framgångar!

Tack Pytte!

Pytte/Eleonora sa...

Tack ska DU ha!

Anonym sa...

YEY! Jag har aldrig vunnit en tävling i hela mitt liv (på allvar)!