lördag 8 november 2008

Julklappstips 2

Jag fortsätter jakten på de bästa julklapparna som finns att klicka sig till, utan shoppingstress. Den här gången har jag hittat ett par presenter för dig som har en lite större hög med cash att spendera på julklappar. Eller på dig själv.
  1. Världens skönaste bar. Jag vill ha en sån, med ett tillhörande hem, tack! Kare Bar Rockstar finns finns även i svart, ett klick bort på Handladesign för 13995 kr. Och yippee, frakten blir gratis! Fraktbesked på begäran.

  2. Ostronprovning för 2 på Restaurang Pontus! Under 1,5 timme får din gåvomottagare med vän (du?) prova ostron med tillhörande viner, bara ett stenkast från Stureplan. Lite lagom tjusigt sådär. 1895 kr kostar paketet på Box Experience.

  3. Vacker försilvrad ljusstake, "Knuten", design Josef Frank från 1938. Ljusstaken knöts som en symbol för fred och vänskap. Finns att beställa från Svenskt Tenns webbshop för 2560 kr.
Bidra gärna med egna mat-, kök- eller dukningsrelaterade tips. Själv ska jag åka till Det goda köket-mässan nu och skaffa lite mer inspiration.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Finns det några tips under 2000 kronor? Nog för att mina nära och kära är värda det bästa, men halla liskom.. Fast jag hadeblivit vansinnigt glad för ostron-smakar-grejjen. Fatta den.

Pytte/Eleonora sa...

Just den här gången var tipsen för dem som "har en lite större hög med cash", men snart kommer även tips för oss som är oss mellan rikedomar för tillfället. Matglada julklappar under en hundring är på G, håll utkik!