tisdag 4 november 2008

De andra Pyttarna

Det var en sak jag inte tänkte på när jag började blogga.
De andra Pyttarna.
Det visar ju sig att det funnits ett par till som bloggat ett tag. Om man söker på "Pyttes" så kommer man kanske till exempel klicka sig in på Pyttes blogg, där Pyttes senaste inlägg har rubriken "Shake your tits... Eller???", eller på Pyttes hörna - bland böcker och garn, eller varför inte på Pyttes lilla blogg, där Pytte beskriver sig som bland annat smart, porrig och snäll och skriver om sexet med sin kille såväl som sina mest lyckade recept. Bäddat för lite förvirring där. På Pyttes funderingar har vi inte hört av Pytte på ett tag; hon är kristen och ungdomsledare, och senast hon skrev skulle hon träffa konfirmationsgruppen. Det var i april. Jag kan inte låta bli att fundera över vad som kan ha hänt.
Förhoppningsvis hittar alla de som vill hitta just mig just hit. Så att ingen tar fel Pytte och tror att jag är en bröstskakande bokmal som stickar och ber medan jag har sex. Det är helt enkelt inte min stil. Pytte eller ej.

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA!! Jag smäller av. det är fakstiskt ganska kul. Var med på ett massmail där min komppis tipsar om din blogg och nu fick jag detta:

"Rättelse!!

Haha, jag upptäckte just att jag länkat till fel blogg. Pyttes är alltså inte den rosa donnan som utger sig själv för att vara porrig, utan rätt adress är:

http://www.pyttes.blogspot.com/"

Hmm. Risken för missförstånd är övervägande. Men för oss som hittat hit finns bara EN Pytte och vi KOMMER aldrig att gå vilse igen.

Pytte/Eleonora sa...

Det känns MYCKET tryggt att höra! Därmed inte sagt att de andra Pyttarna inte är värda att läsas - jag fastnade ordentligt på både den ena och den andra sidan.
/Matbloggs-Pytte

Eveliina Kokko sa...

jag som trodde du skulle skriva om pytt i panna. pytt som pytt tänkte jag.