måndag 2 februari 2009

Rea på Designonline.se

Jag gillar reor på nätet. Jag handlar aldrig på nätet, men jag vill ju så gärna. I julas hade jag en stor drive som gick ut på att handla allt på nätet, och i tid dessutom. Slutade med att jag köpte ett gäng böcker från Adlibris men det var liksom det.

Jag fick just ett nyhetsbrev från Designonline som frestade med 30-80% rea. Gillade jag ju såklart. Gick in på rea-avdelningen och fann förstås att det bara fanns en produkt som det faktiskt var 80% rabatt på; något slags hopfällbart cd-ställ som inte såg mycket ut för världen. Men jag gillade den här fina soppskålen med termofunktion - varmt inuti och kallt utanpå utlovas och det är ju en snygg skål dessutom. Design Steffen Schmelling, nedsatt från 399 till 199. Den ska inbjuda till att hållas med händerna, men en fin sked och ett par pinnar ingår för den som inte vill krypa upp i soffan och sörpla direkt ur skålen. Trots rean är den för dyr för att jag ska köpa den, men den är fin.

Inga kommentarer: