tisdag 28 april 2009

Årets Blok 2009

Läste just att Lisa uppmanar oss att nominera favoritbloggar till Årets Blok 09, vilket är en tävling Vulkan anordnar i samarbete med Expressen. En blok är tydligen en blogg som tryckts till bok, vilket jag som okunnig cybernovis inte hade den blekaste aning om, än mindre att det fanns tävlingar att vinna i området. Tanken är att fler av oss ska inspireras att likt kunniga Kinna göra fina böcker av våra bloggar (lämpligen hos Vulkan då förstås) - man behöver inte redan ha en blok för att nomineras i tävlingen utan det räcker att tillräckligt många vill se bloggen i tryckt form. Vad tycker ni, vilka bloggar borde tryckas? Nominera dina favoriter genom att maila blok@vulkan.se. Jag tycker inte att min egen blogg är mogen nog för pärmar utan vill istället uppmana er att följa mitt exempel och nominera en riktigt rolig och härligt nischad blogg: Glasskoll.se. Kan en blok bli bättre? Knappast. Heja min Glassman!

Inga kommentarer: