fredag 20 augusti 2010

Cajsa Warg i Vasastan!

Jag vill bara säga TACK. Om jag hade fått ta med mig en enda sak i flytten från Södermalm hit till Vasastan hade det varit Cajsa Warg, butiken jag alltid älskat och troget handlat i när det skulle göras något speciellt eller när det klirrat till en smula i kassan. Och nu - utan att jag hade den minsta aning om vad som komma skulle - har Cajsa Warg öppnat bara några minuter från min port, ÄNNU närmare än jag bodde sist. Whohoo! Spring till den gamla biografen på St Eriksplan och spana in det högst New Yorkiga matmeckat genast - förmodligen ses vi där.

1 kommentar:

Annica sa...

Hej! Nu har jag bakat fröknäcket flera gånger, det blir ju helt galet gott! Funkar väldigt bra att impa med på jobbet också ;-), och är dessutom suveränt med ost och havtornsmarmelad. Har återgett receptet på min blogg också, hoppas det var ok. Säg till annars. Länkade till dig, förstås. Tack för ett toppenrecept!