måndag 30 augusti 2010

...och ännu lite mera bortrest

Från Gotland och vidare igen - nu ska jag på en veckas charter till värmen och det ska bli så FÖRBANNAT underbart! Sommaren fick ett tvärslut och jag kan inte tänka mig något jag hellre skulle göra. Så jag är ledsen, jag överger er igen (erkänn - ni kommer sakna mig ofantligt), men bara för att ladda batterierna och återkomma i september med en blogg som ska få leva och frodas. Förhoppningsvis. Det sista som lämnar en är hoppet!
Själv lämnar jag er imorgon bitti, till förmån för lata dagar, tråkiga gratisbufféer och massor med svalt vitt vin.
Ha det bra så länge!

3 kommentarer:

Annika sa...

Stackars dig. Jag är inte alls avundsjuk (gnisslar tänder). Om jag fick önska, skulle jag dra iväg till Korsika med min man en vecka. Det vore perfekt, nu när hlstvindarna blåser och gör mig ledesn i ögat. Det blev inte tillräckligt med sommar i år.
Ha det riktigt skönt!

Christer sa...

Trevlig resa!

tina sa...

Ha det fint snyggo!