måndag 6 december 2010

Ack, ack, ack, ack

Ni har ingen aning vad jag har lidit. Oj, oj, oj så jag har lidit! Jättesjuk har jag varit. Faktiskt. I flera veckor har det snorats, snörvlats, hostats, knaprats tabletter och självömkats i största allmänhet. I kombination med likaledes lidande äkta man och dotter har hemmet helt enkelt transformerat till en själva lidandets högborg, där varje dag varit en tävlan i vem som haft det minst jobbigt och därmed borde tvingas ut i snålblåsten för att införskaffa mer snorpapper.

Men nu mår vi bättre! Och smaklökarna funkar igen! Så jag är snart tillbaka, kompisar, snart tillbaka.

5 kommentarer:

Christer sa...

Oj vad skönt! Att du är tillbaka. Trodde du lagt av efter utebliven nominering:) Jag tror du vinner årets Matblogg nästa år.
Men tråkigt att du varit så sjuk, trodde bara det var killar som blev så förkylda.

Pytte/Eleonora sa...

Nämen Christer! Matbloggspriset i all ära men jag har aldrig riktigt spelat i den ligan eller ens spelat samma sport, om du förstår hur jag menar. Jag är lite för enkel men trivs med det, så jag blir inte alls ledsen över uteblivna nomineringar. Men jag blir väldigt glad över dina och andra snälla läsares fina ord, de är matbloggspris i sig!

Jag för övrigt meddela att jag aldrig blev sjuk förr i tiden, men efter att jag fick barn så har jag fått storstryk av all världens ohälsosamma sattyg. Gräl på moderskapet!

tina sa...

Men ojdå, det låter otäckt. Fint att du är tillbaka hursomhelst!

Pytte/Eleonora sa...

tina - otäckt är rätta ordet! Men det är nog mest för att jag är så ovan, jag vet att vissa drabbas av minst en influensasläng per år. Oh well, jag får väl vänja mig.

Christer sa...

Skojade bara men jag tycker allt att du lirar i högsta ligan. Kul att du är kry igen:)