måndag 11 mars 2013

Hör av dig, Johanna Z!

Hej alla ni fina människor som berättade om era favoritinlägg här på Pyttes för att få mitt näst sista ex av Bjud hem! Jag önskar att jag kunnat ge böcker till er allihop för jag har uppskattat era fina ord så enormt mycket, men det kan jag ju tyvärr inte. I slutändan fick min dotter (som är tre år och absolut inte kan läsa) välja ett inlägg som skulle få boken som tack. Givetvis föll hon för samtliga inlägg med en bild på mamma framför, men efter att vi avverkat mina svar pekade hon resolut ut Johanna Z. Så jag hoppas att du ser det här Johanna, och mailar mig din adress (pyttes/snabela/gmail/punkt/com), så kommer boken på posten!

Kramar från glad och rörd Pytte.

2 kommentarer:

Johanna Z sa...

Tjohooo, vilken lycka! Jag skickade precis ett mail till dig, Pytte. Vilken dag, vem hade kunnat ana det här när man klev upp ur sängen imorse?!

Pytte/Eleonora sa...

Gulliga du, jag är verkligen jätteglad att få skicka dig min bok! Hoppas att du gillar den. Kram!