lördag 15 september 2012

Releasemingel för Bjud hem! - en kärleksorgie

En peppad författare.
 Oj oj OJ vilken vecka!  Fantastiskt mycket har hänt men störst av allt var ändå mitt releasemingel för Bjud hem! i torsdags. Vilken kväll! De närmaste och käraste kom och skålade med mig på Lilla Hotellbaren på Söder i Stockholm - TACK Richard och alla andra inblandade från baren för en jättefint ordnad kväll! Jag vill förstås även säga jättestort tack till Tomas och fina vänner på TT som bjöd oss på öl och till Ica Bokförlag som försåg oss med bubbel och lite smått att mumsa på.

Men framför allt vill jag tacka alla er som kom. Alla ni som varit med och gjort boken, alla ni som är med på bild och alla som lånat ut sina hem, alla ni som hjälpt till eller bara stöttat och peppat fram den. Jag saknade många ansikten och en del har jag inte fått tag i, en och annan har glömts bort men jag hoppas att ingen blivit ledsen. Så många av er var dock där och jag glömmer det aldrig! Tack för alla fantastiska blommor, alla presenterna och allt beröm och all kärlek - det var magiskt. Och Christian - det hade ju inte blivit någon bok utan dig och det hade helt klart inte blivit någon fest.  Tack för allt.

Nästa gång - he he - då ska vi ordna en RIKTIGT fet fest. Men den här kommer jag leva på länge, länge.

En glad fotograf - Lieselotte van der Meijs
En glad formgivare - Sara Alinder
En glad Pytte med en glad syster
En glad fotograf till - Kristofer Samuelson
och hans Elsa
En glad släkting jag gift mig till
En glad flicka och en halv pojke
En entusiastisk shoppare och en glad Maria från Ica Bokförlag
En snygg hög med snygga böcker.
En jätteglad äkta man och två andra glada män
Finfina öl
Ett mycket fint besök och hennes far (också fin)
En författare som försöker formulera fina saker
En glad redaktör - Agnes Cavallin
Flera fina flickor och en sportig man
En bubbelberusad Pytte med sitt fantastiska blomsterhav.
Trött och lycklig!


















5 kommentarer:

mumsfillibaba sa...

Vad häftigt!! Grattis!!

Annika sa...

Önskar jag hade kunnat komma, men min kväll bestod av korv stroganoff och simskola, i stället för bubbel och releasemingel. Härligt att du blev så uppmärksammad!

Matarkivet sa...

Stort grattis! Så kul att få se mingelbilderna.

Pytte/Eleonora sa...

Sofie - Tack, det var en otroligt rolig kväll!

Annika - synd att du inte kunde komma, det hade varit roligt att ses igen. Annan gång!

Matarkivet - Tack snälla,och vad kul att bilderna blev uppskattade! De var lite suddiga, men glada var vi!

Christer sa...

Ett sent Supergrattis! Ska självklart köpa ett ex :)))